vineri, 31 decembrie 2010

Imi doresc...




















Sa fiu un om mai bun!
Sa fie toti cei dragi sanatosi!
Sa cunosc suflete frumoase in calatoriile prin care ma va purta viata mea in anul ce va urma!
Sa privesc Marele Canion la apus de soare cu dragostea de mana!
Sa pot iubi mai mult si fara teama!
Sa fiu libera sa visez cat de departe ma vor purta gandurile!
Sa scriu, sa scriu, sa scriu...
Sa fie soare!
Sa am ce povesti...
Sa ma revad cu oameni dragi de departe, sa petrecem clipe minunate impreuna si sa ne bucuram de lucruri simple!
Sa plec ca sa am unde si la ce sa ma intorc!
Sa vad lumea, macar o parte din ea!
Sa am lumina, mereu o lumina buna pentru fotografii, si cateodata intuneric ca sa ma bucur si mai mult de ea cand o regasesc!
Sa fie cer senin! Si cate un nor asa, de decor!
Sa am prietenii aproape! Fiindca fara ei, 2010 ar fi avut alt deznodamant!
Sa fie armonie!
Iubire!

Va doresc un An Nou asa cum visati!

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi doresc... sa fi la fel de sentimentala si plina de iubire si in acest an...
pacat ca nu te cunosc... esti atat de aproape de sufletul meu prin tot ceea ce exprimi: poezie , caldura , iubire, daruire, pasiune!...
...parca as scrie eu...

Eva spunea...

:)
Iti multumesc!
Si te mai astept cu mult drag!
Si poate ca o sa ne cunoastem intr-o zi! Viata e plina de surpize uimitoare...