sâmbătă, 9 aprilie 2011

Roma in bloom

Acum cateva zile m-am intors de la Roma. A fost o vacanta de neuitat.

Primul lucru pe care imi amintesc ca l-am auzit despre Roma, acum multi ani in urma, pe vremea cand eram doar un copil, e ca acest oras e un muzeu in aer liber. Roma e mai mult decat atat. Respira emotie la fiecare pas. Pe acele pietre pe care am calcat eu, au umblat oameni care au scris cateva pagini de istorie universala...

Am gasit Roma inflorita. Sub cerul curat si de un albastru stralucitor, pietrele spuneau mii de povesti. M-am simtit ca o printesa. Am vazut muzee la care visez din copilarie, picturi si sculpturi pe care le stiam din albumele cu pagini lucioase din biblioteca parintilor mei si despre care am invatat in anii petrecuti in liceul de arta.

Am cutreierat strazile orasului de dimineata pana seara tarziu, am facut fotografii, m-am rasfatat cu delicioasele retete din bucataria italiana, am cumparat suveniruri pentru cei dragi si am vorbit cu localnicii.

Iubesc Italia. M-am indragostit de ea iremediabil inca de anul trecut... Pot spune ca e cu adevarat o poveste de dragoste! Si o sa vi-o dezvalui incetul cu incetul...

4 comentarii:

Álvaro spunea...

Beautiful! Have a nice weekend!

Anonim spunea...

O veste proasta... Prietenul nostru Ivascu Stefan din Moisei a plecat dintre noi...Dumnezeu sa-l odihnească...şi să-l aşeze acolo unde-i locul...


...De la Cluj...

Eva spunea...

Imi pare rau ca nu am apucat sa il cunosc personal pe Stefan!
Poate ca a existat un motiv sa plece dintre noi...Dumnezeu stie cel mai bine!
Tot aud de moarte in ultima vreme...
Poate ca e un semn sau altceva. Sunt trista. E o tristete amestecate cu un fel de resemnare. Uneori ma mai apuca revolta. O revolta optimista.
Dar in noaptea asta nu e asa. E prima zi de Paste si ma simt foarte trista. Asta e un Paste nefericit. Nu ar fi prima oara...

SKIZO spunea...

AWonderfulPicture