sâmbătă, 26 februarie 2011

My work...my passion...


Acesti cercei de un roz prafuit ca un trandafir uitat in sertarul cu amintiri dragi sunt primii pe care i-am creat si sunt de nepretuit!

Dupa ei au urmat si ceilalti, modele unicat din pietre semipretioase, portelan pictat, cristale stralucitoare, sticla delicata de Murano, totul montat in argint... lucrate cu multa dragoste!

Cu aceasta ocazie le multumesc tuturor celor care au crezut in visul meu, lui Mihai care m-a sustinut de la bun inceput cu atata rabdare si incantare, Simonei care m-a incurajat sa merg mai departe, Oanei care mi-a lucrat grafica exceptionala pentru cartile de vizita si care mi-a creat logo-ul, lui Sorin care inca lucreaza la site-ul meu "Jewelyne" tuturor prietenelor mele dragi, care au fost sursa mea de inspiratie, dar mai ales Cameliei care m-a introdus in acesta lume fascinanta si mi-a adus aminte cat de multa talent si pasiune se ascunde in mainile mele si in inima mea!

Azi particip pentru prima data la un targ de vintage si handmade in calitate de invitat, dupa ce ani de-a randul am fost un cumparator plin de entuziasm, apreciind creatiile altora si hoinarind incantata prin magazinele si targurile cu vechituri pline de comori nebanuite....

2 comentarii:

Costi Balan spunea...

Se pare ca artista din tine iese din ce in ce mai mult la lumina. Fluturele zboara in razele soarelui!
Felicitari si sa iti fie inima plina de bucuria celor multi care se vor fericii cu creatiile tale !

Eva spunea...

Multumesc din toata inima, Costi!