joi, 26 august 2010

Incredibila Africa























































































Pentru mine Africa a fost si a ramas un vis si o enigma.

Nimic din ce stiam si imi imaginasem despre acest continent nu m-a pregatit pentru ceea ce aveam sa vad de la mii de metri altitudine, in timp ce avionul plutea pe deasupra unor peisaje ce pareau niste desene abstracte, in culori ireal de frumos armonizate.

Tarmul Africii mi-a aparut luminat de razele soarelui printre nori. Uitasem sa clipesc. Ma facusem una cu hubloul si avionul cu tot cu pasagerii lui, era undeva in trecut, intr-un alt univers...
Daca as fi putut as fi cuprins toata acea imagine magnifica intr-o privire, intr-un singur cuvant, intr-o singura fotografie...

Ce am trait in acea clipa nu poate fi descris in cuvinte.
Probabil, cele cateva imagini pe care am reusit sa le captez cu modestul meu obiectiv, va vor putea descrie mai bine ceea ce am simtit.

Tot ce mi-a ramas in minte, dupa calatoria deasupra Africii, materializat intr-un singur cuvant e "incredibil"!

2 comentarii:

nicuh spunea...

dumnezeule unde te'ai cocotat!?...faine foto...

Eva spunea...

Multumesc! Dar nu ai citit ce scrie sub ele?! Le-am facut din avion, in timp ce zburam deasupra Africii in drum spre Maroc! As fi vrut eu sa ma fi putut cocotat undeva sa prin niste cadre mai clare si mai reusite de atat! ;)