joi, 5 august 2010

Livorno




















Nu era trecut in programul de vacanta. Ca dealtfel multe altele. Dar mi-a aparut intr-o dimineata, foarte devreme, si primul lucru pe care l-am remarcat a fost frumosul port vechi...

La ora pranzului, dupa ce luasem un mic dejun tarziu acompaniat de un expresso dublu, eram deja la plimbare pe strazile lui. Orasul era pustiu. Nici acum nu imi dau seama unde erau toti in acea duminica torida de iulie.

Am plecat de la hotel pe jos, descoperind orasul, la intamplare, mergand de-a lungul malului apei, incercand sa imi amintesc unde auzisem prima data numele acesta parca desprins dintr-un roman de calatorii.

Livorno e plin de culoare! De la cladirile varuite in toate nuantele, pana la florile care se revarsau ca o cascada peste canalele pline de mici ambarcatiuni. Trecand pe sub palmierii din port, pe sub cerul de un albastru perfect, pe care se rasfirau cativa nori, pe langa zidurile vechi si caramizii oglindindu-se in apa, aveam impresia ca Livorno e o imensa carte postala!

6 comentarii:

Anonim spunea...

A very nice set of photos! and always these beautiful colors! I like the reflections in water ... Bye

Paul spunea...

Ti-am urmarit periplul calatoriei tale, pot afirma far'sa gresesc...poti fi fericita!

Eva spunea...

Thank you!
Paul, de curiozitate, nu ca nu as sti, dar as vrea sa cunosc versiunea ta...de ce crezi ca ar trebui sa fiu fericita?

Eva spunea...

A...uitasem...periplul continua!

Anonim spunea...

Pozele sunt superbe! Multumesc pentru ca ni le-ai aratat!
S.

Eva spunea...

Cu mare drag!