vineri, 13 august 2010

Praf de stele / Stardust


A durat exact o clipa... O clipa de magie pura! Prima stea cazatoare a vietii mele!

S-a intamplat in aceasta noapte. Pare ca oricare alta noapte din miile de nopti ale vietii.

Dar in noaptea asta mi-am pus o dorinta. Una frumoasa si calda! Nu stiu daca se va implini, dar o sa sper, fiindca de cele mai multe ori, in clipele grele ale vietii mi-a ramas doar speranta.

Eram in camp sub cerul plin de stele, impreuna cu copiii deja somnorosi si amandoua am intampinat minunea luminoasa cu strigate de bucurie!

Acum cateva zile ii dadusem Cameliei un plic de la Florenta in care erau cateva scoici de la Marea Adriatica si cateva cuvinte: "...tot ce ne ramane sunt visele noastre si [...] restul e doar praf de stele..."

7 comentarii:

Anonim spunea...

magnific!

Anonim spunea...

iti propun sa vizitezi un loc unde o sa gasesti putin scrum de zambete
http://pegas-motorizat.blogspot.com/
-Ne amuzam ca nu-i impozabil!

Anonim spunea...

nu pot decat sa ti doresc implinirea acelei dorinte si sperante...
...printre altele cred ca blogul tau e printre putinele care e in viata... se pare ca de fiecare data cand scrii lasi aici o parte din sufletul tau, unul mare, daca stau sa ma gandesc la cat de multe postari ai...
...si iarasi revin... aici ma regasesc cel mai bine...

Eva spunea...

Va multumesc!
Din tot sufletul!

Anonim spunea...

''Lasa-ti visele sa zboare...si urmeaza-le mereu!''

multumesc din suflet....C

Eva spunea...

:)...

marius grozea spunea...

...din stele cazatoare?