sâmbătă, 5 martie 2011

"Noi doi nu mai comunicam!"



Unele legaturi se rup odata pentru totdeauna. Problema e ca nu mai stim cum si cand a inceput a inceput acest proces. Inceputul destramarii e atat de imprecis incat, daca incercam sa recompunem acel moment s-ar putea sa fim si mai derutati.

Altele au fost rupte de la bun inceput. Numai ca nu ne-am dat seama. Fiindca desi comunicam, nu avem cu ce sa legam ceva care se incapataneaza sa nu faca nici nod, nici funda...

"Oamenii sunt legati prin fire invizibile", imi spunea demult un prieten bun. Dar legaturile astea sunt atat de incalcite uneori! Cine ar trebuie sa le dezlege? Poate ca tot noi?

Eu stiu ceva: ca sunt oameni pe care ii simt aproape, desi sunt atat de departe si altii care-mi sunt in preajma, dar la distanta de mii de ani lumina de fiinta mea...

Niciun comentariu: