marți, 19 mai 2009

Tabara de voluntariat RecycleRaftRace



Nu mi-am imaginat acum cativa ani ca voi face vreodata ceea ce am facut saptamana trecuta...si nu pentru ca nu mi-as fi dorit, ci pentru ca atunci nu existau, cel putin in Romania, oameni ca Dragos Bucurenci...sau poate nu aflasem eu de ei. A fost o saptamana incredibila cea petrecuta alaturi de voluntarii din tabara RecycleRaftRace. Oameni minunati si foarte diferiti uniti de aceeasi pasiune NATURA. O natura in al carei peisaj nu ar trebui sa existe gunoaie, oameni indolenti si iresponsabili. Am trait una din cele mai frumoase experiente din viata mea in care m-am simtit utila si responsabila, unde am muncit si m-am distrat si unde mi-am facut o multime de prieteni. Va multumesc din suflet voua tuturor voluntarilor, inclusiv celor de la http://www.maimultverde.ro/ ca mi-ati oferit aceasta experienta minunata!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Bravo voua.

Eva spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.