miercuri, 14 octombrie 2009

Despre viata si "neintelesuri"


Palma mea stanga are un secret; cineva cu destul de mult talent ar putea sa-l intrezareasca; uneltirea semnelor date de linii ce se intrepatrund ar putea descrie cumva, intr-un fel natang si copilaresc, viata mea viitoare, poate chiar si o parte din trecutul ei.
Dar, oare cum as putea crede, ca o invalmaseala de linii stranii detin misteriosul sens al vietii mele?
Cum ar putea o linie franta sa traseze calea dragostei ?...si cum ar putea aceste ramificatii si serpuiri sa contureze atatea trairi si sentimente, oameni dragi, pierduti, amintiri risipite, anii care au trecut si anii care vor veni?...
Am ridicat ziduri in jurul meu, altii s-au grabit sa puna si ei o caramida, poate mai multe, uneori a venit furtuna si le-a daramat, le-am ridicat din nou, alteori soarele a trecut peste ele, le-am facut mai inalte, cateodata ploaia a patruns prin firide, surpand fortareata in care m-a refugiasem...
Uneori, cand mi se pare ca viata si-a pierdut sensul, incerc sa deschid pumnul...palma se desface incet, iar ghemul incalcit de linii, se alinianiaza dintr-o data, ca un desen abstract, singura zamislire figurativa, concreta, dar fara de inteles a vietii mele... Imi privesc degetele, ca cinci semne de intrebare, inchizand intre ele campia vasta, brazdata de cararile tainice a vietii mele si nu gasesc nici un raspuns... Raspunsurile nu sunt acolo, nici nu ar putea fi si ma intorc din nou la inima mea, acolo le gasesc si le regasesc mereu, chiar de as reincepe cautarile de mii si mii de ori...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ai fotografii frumoase,prima e la vulcanii noroiosi?Felicitari.Cu stima.

Eva spunea...

Multumesc pentru aprecieri...da, ultima e facuta la Vulcanii Noroiosi.

Costi Balan spunea...

Frumoase posturi Domnita a Castelului !

Ceva soare a patruns prin firidele din Castel si ceva din el arde acolo inlauntru. Zidurile le facem si le daramam cand vrem si de cate ori vrem, atata timp cat le vedem si le stim acolo.

Eva spunea...

Da, poate ca ai dreptate, Costi!
Multumesc pentru vizita!

Oana Dima spunea...

Foarte faine fotografii! ;)
Eu sunt pe:
www.galeriadefotografii.blogspot.com