marți, 22 iunie 2010

Visinul







Luiza e un drac si jumatate!
Cand am vazut-o cocotata pe gard nu mi-a venit sa cred! Manca visinele direct din pom si zicala aceea : "vulpea zice ca nu ajunge la struguri, pentru ca sunt acri" mi s-a parut tare comica si neadevarata!
Vulpita de Luiza e tare neastamparata, vesela si foarte vorbareata!

Parca in sufletul ei nevinovat se reflecta toata imaginea copilariei mele, atat de dornica de aventuri...
Am regasit-o, exact ca si anul trecut, in poarta vecinei de peste drum de casa mamei mele... Era neschimbata, doar cu un an mai mare si cu un fratior acasa, adus de barza intre timp...

Pentru zambetul ei cu nasuc stramb si ochii albastri ma intreb, cati baieti se vor razboi in viitor?










4 comentarii:

Oana Emilia spunea...

Doamneee... cum se vede copilaria in ochii ei!

Eva spunea...

O copilarie frumoasa si fericita. Probabil nici nu banuieste cat de norocoasa e!

Joop Zand spunea...

Great picture Eva !

Doet me aan vroeger denken,
ook toen plukten we kersen bij de buurman...soms wel even stiekum.

Groetjes, Joop

Eva spunea...

Nice! Het verleden is nostalgie .. soms...