miercuri, 23 iunie 2010

Dincolo de poarta


Pe poarta sufletului a intrat cineva...
Inauntru e intunerec de mormant.
Poarta nu mai pastreaza nimic din stralucirea de alta data... Nici ferecata nu mai e, cheia e demult pierduta, clanta nu se mai inchide...
Sufletul e undeva intr-un ungher, ascuns de razele soarelui, prins ca un cocon in panza paianjenilor negri ai mortii...
Dincolo de poarta se ascunde toata durerea lumii. Toata deznadejdea ei. Toate sperantele risipite si visele pierdute. Toate cuvintele rostite si nerostite. Toate minciunile. Si clipele furate...
Si dintr-o data cineva paseste dincolo de ea, in joaca, si intra odata cu tot soarele verii...
Pentru o clipa l-am vazut, o clipa cat toate clipele vietii! L-am recunoscut! Si apoi am orbit!
Si de acum incolo a ramas tot intunerecul...

2 comentarii:

Joop Zand spunea...

Bună dimineaţa Eva

"Acesta este un alt mare împuşcat acestei uşi vechi,
o cutie de vopsea ar face minuni, dar hei nu aţi făcut această înregistrare minunat.

Salutări, Joop

Eva spunea...

:) Ce traducere a bagat "google translate"!...
Pentru descifrare bagam urmatorul text cel care pare a fi ceva de genul urmator:
"Aceasta usa veche e un alt cadru reusit. Desi o cutie de vopsea ar face minuni,probabil nu ati fi reusit sa realizati acesta fotografie minuntata!

Nu am cuvinte sa-ti multumesc, Joop, pentru efortul tau de a-mi scrie in romaneste!

In engleza ar suna cam asa:

I have no words for thanking you!For your effort to write me in romanian.

Salutari cu drag,
Eva