luni, 23 mai 2011

Seara de mai



In seara asta aerul miroasea dulceag... Si odata cu noaptea care se lasa incet peste umerii mei goi, o noapte nefiresc de calda pentru luna mai, mireasma florilor de salcam si castan invaluindu-ma cu totul, mi-a adus aminte de copilarie. Parca am intrezarit si teii inflorindu-mi sub tample... Dar nu stiu de ce, parfumul acesta nepamantean si obsedant m-a purtat catre mormantul bunicilor mei...

Sub pamantul noptilor, florile vestede isi dorm somnul de veci...
Galatiul, poate fi, chiar si intr-o noapte calda de primavara, dezarmant de trist...

5 comentarii:

Lasse spunea...

It´s a beauty !!

Anonim spunea...

Nu-mi pot inchipui Galatiul trist, e locul unde am trait cea mai pura fericire, plenitudine, implinire... O dragoste ca nici o alta... Cand ma gandesc ca e posibil ca tu chiar sa-l cunosti pe el, sa fiti chiar buni prieteni, nu doar asa prieteni pe facebook... Noi nu mai vorbim de ceva vreme, deh, poveste foarte complicata...

Eu sunt din Constanta, iti urmaresc blogul constant, e unul din favoritele mele. Ma regasesc destul de mult in trairile tale, Eva, poate pentru ca si eu sunt artista. Imi esti draga, desi nu te-am intalnit niciodata.

Ce s-a intamplat cu Jewelyne? Mi-au placut atat de mult acei cercei cu trandafirasi roz creati de tine, mi se pare ca primii creati, mi i-as fi facut cadou de ziua mea:)

V.

Anonim spunea...

Ah,uitasem... Fotografia e superba!
V.

Eva spunea...

Thank you very much, Lasse!

Eva spunea...

Iti multumesc mult pentru cuvintele tale frumoase, "V"!
"Jewelyne" e un proiect la care nu am renuntat, ba chiar site-ul va fi gata intr-o zi doua, sper. Din motive care nu au depins de mine, am tot amanat lansarea lui, dar poate ca asa a fost sa fie. Sper sa iti pot trimite curand cerceii pe care ti-i doresti. Pe curand, sper cu vesti bune!