luni, 13 iulie 2009

Si as mai vrea ceva...daca s-ar putea...


Un Fiat 500...ca cel al Ralucai. Alb sidefat, dragalas si sprinten, numai bun pentru iesit la plimbare cu fetele prin oras sau la o sedinta foto...desi, tare ma tem, ca nu ar incapea tona de recuzita, pe care o caram de fiecare data dupa noi, aproape inutil, desigur!

Daca am stat, chiar si pentru cateva minute, la volanul ei am tras speranta, ca poate, o voi conduce si eu prin oras candva. Ca tot ma lasasem convinsa in showroomul de la Galati, sa imi iau una identica, cu o saptamana inainte sa inceapa "marea criza". Care "m-a lovit" din plin, evident!

Sper ca o sa vina si vremuri mai bune si atunci o sa defilez mandra la volanul ei. Pana una, alta, m-am bucurat de o plimbare prin Bucuresti, cu Raluca la volan si Semy pe post de copilot.

Ne-am distrat pe cinste, chiar daca plouase toata dimineata. Mai ales ca, in fata Palatului Parlamentului, am atras atentia unor baieti simpatici, de nationalitate necunoscuta, care s-au oferit sa ne faca fotografia de mai sus, cand ne-au vazut cum ne "chinuiam" reciproc. Ne-au intrebat daca e nou-nouta si inca ceva, dar n-am inteles, si razand ne-au imortalizat in ceea ce vedeti mai sus. Si-au luat un "Good by!" foarte vesel de la noi si au plecat cu zambetul pe buze lasandu-ne si pe noi asemenea...

2 comentarii:

Anonim spunea...

E ochios, nimic de spus, dar decat un Fiat 500 nou, mai bine un Mini SH.
Mini este cu totul altceva...in primul rand o legenda vie, pentru unii un cult, un mod de viata...iar in al doilea rand tehnologie germana BMW si rafinament britanic.

Eva spunea...

Sa stii ca m-am gandit si la un mini...ideea e de buget. Intre timp m-au motorizat cei de la firma cu un Aveo...fara comentarii. Dar poate intr-o zi o sa imi cumpar un mini, nu se stie niciodata...interesant este ca tocmai ieri ma gandeam la un mini...ce coincidenta!!!