luni, 19 aprilie 2010

Luminand intunericul


Totul incepe cu o raza calda.
Mugurele se desface din intunericul lui de viata neinceputa, uimindu-se de neasteptata lumina aducatoare de viata.
Imi amintesc cand l-am vazut pentru prima oara. Ecograful, aceasta minune a tehnicii care poate vedea in adancul fiintei tale, mi-a redat pe ecranul mic, prima lui imagine. Imi facea cu mana, salutandu-ma timid si prietenos din intuneric. Era ca o stampa japoneza, delicat si fragil, parca abia schitat, un desen abstract, dar plin de viata, un ecou miscator al fiintei mele, dincolo de orice imaginatie, dincolo de orice zamislire figurativa...am ramas atunci fara cuvinte.
Acea imagine, tiparita stangaci pe o banala bucata de hartie, o pastrez si azi printre amintiri.
In cele din urma misterul intunericului a fost dezlegat si a prins viata in lumina primaverii...

4 comentarii:

Unknown spunea...

Sa ai grija de el sa creasca frumos si sa te bucuri alaturi de el, sa redescoperi toate etapele vietii pe care se pare ca de multe ori le uitam iar amintirile se estompeaza.Sa auzim doar de bine!

Costea Andrea Mihai spunea...

frumoasa lumina!!

Anonim spunea...

Hmm!
Totul incepe din dragoste, se naste si creste cu dragoste, invata sa primeasca si sa ofere dragoste.
Da, sistematic mai vin primaveri cu raze calde.

Eva spunea...

Va multumesc!