sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Sfarsitul sfarsitului


E o "chestie" stupida.
Pe care am auzit-o de multe ori ridicand semne de intrebare, cautand raspunsuri, deseori incerte, care iti dau fiori si te lasa fara sange in vene...
"Ce ai face daca maine ar fi ultima zi din viata ta?" sau "Ce ai face daca ai afla ca mai ai de trait un an sau doi?"
Tot aud, total intamplator, in ultima vreme despre sfarsitul sfarsitului...
Nu stiu, zau, ce as face...nici nu as stii probabil, cu ce sa incep mai intai...
Imi aduc aminte despre ce a spus Cabral la un moment dat, pe blogul lui..."Daca viata e scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac?"
Chiar asa! Oare de ce? Eu nu am gasit inca, raspunsul la aceasta intrebare, nici la cele de mai sus...Voi?...
Dar "ochiul Lui Dumnezeu", care ne vegheaza pana si cel mai tainic colt al sufletului, se pare ca, ramane treaz... Noi continuam sa dormim un somn al uitarii de noi insine...
Sfarsitul sfarsitului va veni pentru toti, intr-un fel sau altul, mai devreme sau mai tarziu...

Un comentariu:

Oana Emilia spunea...

Prefer sa nu ma gandesc la sfarsit... Si daca totusi, as afla ca mai am doar un an sau doi de trait, as face intradevar numai ce imi place. As sta langa cei dragi, as citi, m-as plimba... Nu cred ca as tinde spre ceva iesit din comun asta pt ca sunt fericita cu ceea ce am si nu as vrea sa se schimbe nimic. Deci..as continua sa fac ce fac si acum! :)
Un an, doi este o perioada destul de lunga. Ce te-ai face daca ai afla ca mai ai de trait doar o zi? Atunci e mai tragic...