joi, 4 iunie 2009

Azi sint fericita

In seara asta am simtit ca zbor...de fericire. Duminica ma vad cu o mare parte din gasca de la Recycle Raft & Race la Bucuresti. Nici nu imi vine sa cred ca duminica voi fi acolo...Am vorbit cu Semy la telefon, era in Cluj si se plimba cu iubitul ei si ne-am promis ca vom fi toti trei la timp pe Lacul Baneasa la concurs! Abia astept sa ii vad si sa petrecem cateva clipe impreuna si mai sper ca echipa noastra sa iasa invingatoare. Cred ca avem toate sansele cu forta lui Cabral la carma si sufletul frumos al Amaliei Enache ca o vela fluturand in vantul cald de vara! Cei de la http://www.maimultverde.ro/ ne asteapta acolo sa construim plute din peturile pe care le-am adunat in timpul actiunilor de ecologizare din tabara de voluntari. O sa fie foarte frumos, sper sa tina si vremea cu noi si cu aceasta ocazie sa le mai deschidem unora mintea si sa ii mai responsabilizam macar putin. Din cate am inteles o sa fie un eveniment notabil si va fi si ceva presa acolo, mai ales ca Dragos Bucurenci a avut si un interviu tare la Tvr1 in emisiunea Garantat 100% si cred ca a mai mobilizat ceva forte si cu aceasta ocazie. Bravo, Dragos!
Ne vedem cu totii pe Lacul Baneasa si la DISTRACTIE ca meritam!

Niciun comentariu: