duminică, 21 iunie 2009

Lucruri simple



Soarele de dimineata mi-a trimis o raza direct pe obraz, in timp ce mai furam o clipa de somn in plus, alaturi de un alt obraz mic si de atatea ori sarutat. Si m-am trezit zambind.

Casa are trandafiri parfumati, ca mainile bunicii din copilaria mea.

Limonada. Cu menta din gradina. Ca cea de la Busteni, pe care am facut-o cu Maria pentru prietenii de acolo. Menta racoroasa si proaspata ca si aceea culeasa la sugestia lui Duni, noaptea de prin curtea Lizierei. Limonada. Si pe terasa "la motoare" tot limonada am baut. Nu stiu exact ce au pus in ea dar, cred ca era un ingredient secret si misterios de eram atat de vesela atunci...sau poate ca era altceva la mijloc... Limonada, clipe frumoase si fericite...

Soarele asfintind in macii de la poarta. Rubine si aur pur si cald. Fotografii. Nu le am azi...pe maine

Niciun comentariu: