duminică, 14 iunie 2009

Pentru Semy

Fotografia asta e cu dedicatie pentru Semy, ca sa stie ca ma gandesc la ea...

Cand esti mireasa ti se ofera de purtat, asa ca pentru noroc, ceva nou, ceva vechi, ceva de imprumut si...ceva albastru. Nu stiu de ce nu, rosu sau alta culoare dar mie albastrul imi va aduce aminte de Semy, cea de pe peronul garii asa cum am lasat-o la plecarea din Bucuresti. Pentru mine prietenia noastra e semnificatia albastrului acestei bluze pe care am cumparat-o impreuna cu ea dintr-un magazin mic de pe langa gara. Mi-e dor de tine, Semy, si sper sa te revad cat mai curand!

4 comentarii:

Semida spunea...

Ma uimesti cu fiecare intalnire live, dar mai mult de atat cu ceea ce poti scoate din suflet si asterne intr-un blog plin de fotografii uimitoare. Imi plac atat de mult pozele tale de parca ar fi reale si de parca as fi trait acolo cu tine in lanul de grau...
Esti si sa ramai in continuare Eva, atat de sensibila si cu atata forta de daruire incat iese din fotografie si ajunge pana la mine.
Multmesc pentru locul din inima ta!

Eva spunea...

A fost un privilegiu sa te intalnesc, ceea ce dovedeste ca viata e plina de surprize frumoase...cat despre locul din inima mea esti acolo si te voi pastra, asa cum am pastrat pe toti cei care mi-au fost dragi de-a lungul vietii.

claudia spunea...

fiecare fotografie pe care o faci ascunde cuvinte, imagini, stari si sentimente. ma bucur ca poti face o fiinta sa zambeasca, sa fie vesela si sa se simta iubita, caci asa ma simt eu cand sunt in preajma ta...foarte frumos ceea ce faci si sa fii la fel de plina de viata asa cum mi-ai ramas in inima :)

Eva spunea...

Multumesc mult, Claudia, e foarte important pentru mine ceea ce mi-ai scris! Ma bucur ca e asa si sper ca viata sa imi ofere cat mai multe lucruri frumoase ca sa am ce impartasi cu prietenii mei dragi.