vineri, 28 mai 2010

Pentru prieteni dragi


Aceasta fotografie am facut-o printre ultimele din Delta Dunarii, chiar pe una din usile bisericii din Sulina. Era dimineata plecarii.
O dedic cu mare drag, tuturor colegilor mei, oameni extraordinari, uniti de aceeasi pasiune - fotografia. Si nu in ultimul rand lui Florin Constantinescu, un om minunat, la a carui workshop de fotografie am participat a doua oara, iar asta nu se va opri aici...
Am petrecut cateva zile minuntate si pline datorita lor si locurilor neasteptat de frumoase...
Sper ca ne vom revedea cu bine in toamna in Transilvania!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne, ce mă sperie insectele. Tot ce e zburător mă sperie! Fobie! :(( Vleau la mamaaaa!

Paul spunea...

Ai talent in a surprinde ineditul vietii intrupat in te miri ce!

Eva spunea...

Multumesc, Paul!